Wat mannen willen

Kortgeleden raakte ik op twitter in gesprek met twee bekoorlijke dames die allebei aan de koffie gingen: de mannenkoffie wel te verstaan. Mannenkoffie, daaronder begrepen zij zwarte koffie zonder toevoegingen. Zij verklaarden zichzelf dan ook tot niet-vrouw, iets wat ik trouwens ten stelligste ontken want ik vind beide uiterst vrouwelijk.

Daartegenover ging ik aan de meisjeskoffie, met melk en zoetjes…en ik vertelde erbij dat ik die vond smaken als zachte meisjeslippen, wat de dames weer vertaalden tot “sexy koffie”  en zo ging dat door, wie kent het niet. Al gauw kwam het gesprek dus op “wat mannen willen” en dat kreeg een vrij ongenuanceerde invulling. Dat maakt het ook altijd spannender. Maar wat willen mannen nou eigenlijk? Volgens de dames drie singen: seks, lekker eten en een pc. Nou, ze hebben een beetje gelijk.

Tsja, voor mij is dat natuurlijk moeilijk omdat ik een man ben en het gevaar bestaat dat ik mijzelf als maatstaf ga nemen maar vooruit maar: ik denk dat elke man eigenlijk gewoon terug wil in de baarmoeder. Geschrokken door al dat licht, de herrie en vooral de verantwoordelijkheden die op de ramp van de geboorte volgen, willen we gewoon terug, terug naar waar het warm en gemoedelijk was. Ten onrechte beweert men wel eens dat ene man vooral aandacht wil maar dat klopt niet. In de baarmoeder krijg je automatisch, permanente aandacht. Het gaat om de plek en niet op de onderdelen daarvan. En wat is er beter dan een vrouwenbuik…juist!

Als afzichtelijk goedmakertje hebben ze toen het neuken bedacht maar ja dat leidt eigenlijk alleen maar tot frustraties. Tijdens het neuken merk je dat je niet meer in die baarmoeder past. Hoe vaak je het ook probeert, het einddoel bereik je nooit. Er is geen vent bij wie de pik even dik is als z’n kop en dat is nu eenmaal maatgevend voor de toegankelijkheid. Maar ja…onvermoeibaar als je als man bent, probeer je het toch minstens een keer of drie per week… Het maakt niet uit welke baarmoeder, als het maar een baarmoeder is… Mannen zijn onvermoeibare doordouwers. In die baarmoeder krijg je altijd lekker eten. Dat is vast en…je hebt er een rustig plekje zoals bij je PC.

Vrouwen snappen dat niet. Dat komt doordat ze gemaakt zijn om juist iets naar buiten te werken waar ze de buik vol van hebben. Hun grootste wens is een kind en daar hoor je nooit spotternij over. Dat kind is namelijk DE mogelijkheid om zo’n onvermoeibare doordouwer aan zich te binden. En ja….niets is begeerlijker natuurlijk.

Tot sterkte,

Kaj Elhorst

https://chaoticus.wordpress.com

6 thoughts on “Wat mannen willen

  1. Aha! Dus vrouwen willen NIET terug naar de baarmoeder? Waarom zouden zij niet een zelfde behoefte hebben als mannen? En waarom zou je er van uit moeten gaan dat mannen in het algemeen de behoefte hebben om naar de baarmoeder terug te gaan? Als ik bv naar de bevalling van mijn eigen zoon kijk… Die had t benauwd… Niet te zuinig.

    Algemeen gesteld

Geef een reactie

